پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

آموزش ثبت نام در ایران خودرو


به گزارش وبسایت فوت و فن بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اخیر، فروش محصولات شرکت ایران خودرو در بازه­های زمانی اعلامی به صورت شرکت در قرعه کشی، پیش فروش و یا فروش فوق العاده انجام خواهد گرفت. در هر نوبت فروش، اتومبیل­های متفاوتی جهت انتخاب مشتریان ارائه می­شود و علاقه­مندان بر حسب تمایل خود یکی از انواع اتومبیل عرضه شده را گزینش می­نمایند. در هر نوبت اعلام فروش توسط ایران خودرو، هر فرد صرفا می­تواند برای خرید یک اتومبیل درخواست خود را به ثبت برساند انتخاب بیش از یک اتومبیل غیر مجاز بوده و کاربر را با دریافت خطا از جانب سیستم مواجه می­کند. رانا، سمند، سورن، پژو پارس، پژو 206 و پژو 405 پرمخاطب­ترین محصولات ایران خودرو در میان مردم هستند.

ثبت نام در فروش فوق العاده ایران خودرو، 10 تا 12 تیرماه 1400

در آخرین برنامه اعلامی فروش فوق العاده ایران خودرو، اتومبیل­های پارس، پارس TU5و دنا پلاس توربو اتوماتیک عرضه شده­اند. متقاضیان می­توانند یکی از رنگ­های مشکی، سفید، خاکستری و نقره­ای را در زمان ثبت سفارش خود انتخاب نمایند.

مطالعه قوانین اعلامی در هر نوبت فروش، برای متقاضیان الزامی است و افراد باید از مفاد مقررات وضع شده به طور کامل آگاهی داشته باشند. چنانچه در این زمینه سهل انگاری صورت گیرد و بدون لحاظ نمودن قوانین، اقدام به ثبت نام گردد، کسب موفقیت در قرعه کشی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

راهنمای گام به گام ثبت نام در ایران خودرو

برای ثبت نام کامل در طرح­های فروش ایران خودرو، لازم است گام­های زیر به درستی طی شوند:

گام اول: در اولین مرحله متقاضیان باید وارد وب سایت رسمی شرکت ایران خودرو شده و لینک « ورود کاربر » را از بالای صفحه انتخاب نمایند.

گام دوم: در گام دوم لازم است فرد متقاضی، اطلاعات مربوط به حساب کاربری پیش ساخته خویش را در کادر مشخص شده وارد نماید. لازم است کد ملی ده رقمی و کد گذرواژه انتخابی کاربر در قسمت­های مربوطه وارد شده و گزینه ورود برگزیده شود. چنانچه فردی کد گذرواژه انتخابی خویش رافراموش نموده باشد، می­تواند با استفاده از لینک « فراموشی رمز عبور » در جهت بازیابی رمز عبور اقدام نماید.

گام سوم: پس از ورود به پنل کاربری باید یکی از گزینه­های فروش فوق العاده و یا پیش فروش را بسته به طرح ارائه شده، انتخاب نمود. لینک­های فوق الذکر تنها در زمان بندی­های مشخص فعال هستند و در سایر اوقات خارج از دسترس هستند. با بارگذاری صفحه جدید، اتومبیل­های عرضه شده توسط شرکت ایران خودرو قابل رویت خواهند بود و متقاضی می­تواند گزینه مورد نظر خود را از میان لیست ارائه شده انتخاب نماید.

گام چهارم: پس از بررسی لیست معرفی شده توسط شرکت ایران خودرو و انتخاب اتومبیل دلخواه، متقاضی باید جهت ثبت سفارش خود گزینه « سفارش » را انتخاب نماید.

گام پنجم: در این مرحله در صفحه جدید پیش روی متقاضیان، نکات مهمی مطرح شده است که لازم است به دقت مطالعه شده و در صورت صحیح بودن هر گزینه، تیک مربوط به آن فعال شود. همچنین در این مرحله تصویر اتومبیل انتخابی و آپشن­های آن قابل مشاهده می­باشد. لازم است تا صورت حساب درج شده نیز توسط متقاضی مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که تمامی موارد به دقت کنترل شده و مورد تائید متقاضی قرار گیرد، کد امنیتی در محل از پیش تعیین شده درج گردد. با انتخاب گزینه ثبت درخواست، سفارش با موفقیت ثبت خواهد شد.

گام ششم: در این مرحله سیستم یک کد شرکت در قرعه کشی در اختیار فرد متقاضی قرار خواهد داد که لازم است تا روز موعود مورد حفاظت قرار گیرد.