پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

آهنگ جدید مهراد جم به نام «مگه میشه»

متن آهنگ مهراد جم مگه میشه

مگه میشه یکیو دوسش داشته باشی برات مهم نباشه…❤️


مگه میشه بتونی ازش جدا شی، که غمش غمت نباشه…

چاپگر لیزری بخریم یا جوهر افشان؟


اگر به دنبال خرید یک چاپگر هستید، باید در نظر داشته باشید که آیا چاپگر لیزری یا چاپگر جوهر افشان برای شما مناسب است. برای کسب و کار خود و بهترین و مقرون به صرفه ترین استفاده را از چاپگر خود داشته باشید.

پرینترهای لیزری و پرینتر جوهر افشان از انواع پرینترهای رایجی هستند که در کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، اگرچه محصول از نظر ظاهر و عملکرد مشابه است، اما تفاوت های اساسی نیز بین آنها وجود دارد.

پرینتر لیزری چیست؟

پرینتر لیزری یکی از انواع پرینترهای موجود در بازار می باشد که با استفاده از آن می توان اطلاعات را از نرم افزار و کامپیوتر بدون مشکل و مشکل چاپ کرد، این محصول دارای طول عمر بالا و قدرت چاپ بالایی می باشد. کیفیت چاپ بسیار بالا است، چاپگر لیزری از آخرین فناوری پشتیبانی می کند.

تکنولوژی چاپ این محصول لیزری است، چاپ لیزری با برق اجرا می شود، مواد مصرفی این دستگاه کاغذ و جوهر لیزری است، جوهر مورد نیاز برای چاپ و چاپ در کارتریج جوهر لیزری در پودر تونر ذخیره می شود، مخزن کارتریج ارائه می شود. تونر در چاپگر لیزری توسط یک درام ساخته می شود.

دستگاه چاپگر ندارید؟

چاپگرهای جوهرافشان یکی از رایج ترین چاپگرهای موجود در بازار هستند که کیفیت چاپ خوبی دارند و می توان از آنها برای چاپ انواع تصاویر رنگی و نقشه ها با کیفیت خوب استفاده کرد. در این محصول فرآیند جوهر با استفاده از هد انجام می شود، جوهر مورد نیاز برای فرآیند چاپ در این چاپگر از مایع ذخیره شده در مخزن کارتریج تامین می شود.

چاپگر جوهرافشان قابلیت اتصال به کامپیوتر و نرم افزار را دارد و همچنین اطلاعات مورد نیاز شما را می توان با کیفیت دلخواه چاپ کرد.این چاپگر با استفاده از برق نیز کار می کند.

تفاوت بین چاپگر لیزری و پرینتر رنگی

اکنون که با چاپگرهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان آشنا شدید، این دو محصول را با هم مقایسه کرده و تفاوت ها و شباهت های آنها را برجسته می کنیم.

قیمت:

پرینترهای جوهرافشان ارزانتر و مقرون به صرفه تر از پرینترهای لیزری هستند، اما همچنان پرینترهای لیزری به دلیل دوام و عملکردشان گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به پرینترهای جوهرافشان هستند. بعداً به آنها اشاره خواهد شد.

هزینه تعمیر:

پرینترهای لیزری با استفاده از فناوری جدید طراحی و تولید می شوند، هزینه تعمیر و نگهداری کارتریج لیزری نسبت به پرینترهای جوهرافشان ارزانتر است و برای نگهداری و سرویس پرینترهای جوهرافشان باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

ادامه:

پرینترهای لیزری و جوهر افشان آوافرهنگ هر دو بسیار بادوام هستند و می توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

نوع کارتریج:

کارتریج در هر دو نوع چاپگر استفاده می شود، در حالی که کارتریج های لیزری در چاپگرها و جوهر افشان ها در چاپگرها استفاده می شوند. لیزر گرام ظرفیت چاپ بالایی دارد و با استفاده از تمام گاز در حین استفاده از آن می توان تا هزاران صفحه را در شرایط مناسب و ضروری چاپ و یا چاپ کرد.

کارتریج های جوهر افشان دوام کمتری نسبت به کارتریج های لیزری دارند و فرار بیشتری دارند، کارتریج های جوهر افشان گران تر از کارتریج های لیزری هستند و ظرفیت چاپ کمتر و کمتری دارند.

اتفاق افتادن:

پرینترهای لیزری فضای کمتری را اشغال می کنند و این دستگاه در اندازه های جمع و جور و شیک در بازار موجود است اما پرینترهای جوهرافشان فضای بیشتری نسبت به پرینترهای لیزری نیاز دارند.

سرعت چاپ:

سرعت چاپ پرینترهای لیزری به طور قابل توجهی بالاتر از سرعت پرینترهای جوهرافشان است، به طوری که می توان حجم زیادی از اطلاعات را با بهترین کیفیت در کمترین زمان چاپ کرد، در حالی که عملکرد چاپگرهای جوهر افشان کندتر از چاپگرهای لیزری است. .

ظلم و ستم:

ورق های چاپ شده وقتی از چاپگر لیزری بیرون می آیند خشک می شوند، اما ورق هایی که از چاپگرهای جوهر افشان بیرون می آیند حاوی رطوبت هستند، بنابراین باید مدتی صبر کنید تا خشک شوند.

قیمت کارتریج:

هزینه ای که برای خرید کارتریج پرینتر لیزری باید خرج کنید بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از هزینه خرید کارتریج چاپگر جوهر افشان است.

پرینتر لیزری بهتر است یا پرینتر جوهرافشان؟

با پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان و تفاوت آنها آشنا شدیم، حال سوال اینجاست که کدام گزینه برای کسب و کار شما مناسب است، به یاد داشته باشید که چاپگرها باید با توجه به نیاز کاربر و همچنین نوع کسب و کار انتخاب شوند.

چاپگر مناسب برای چاپ رنگی:

اگر کسب و کار شما نیاز به چاپ رنگی و چاپ انواع تصاویر رنگی بیشتری دارد، بهتر است از چاپگرهای جوهرافشان استفاده کنید زیرا این چاپگرها در چاپ تصاویر رنگی عالی هستند، اما چاپگرهای لیزری نمی توانند بهتر از این کار کنند. باید از چاپگر رنگی چاپ شود.

چاپگر مناسب برای چاپ سیاه و سفید:

پرینترهای لیزری انتخاب خوبی برای انواع دیگر چاپ هستند زیرا سرعت بالایی دارند و می توانید هر نوع اطلاعاتی را در مدت زمان کوتاهی چاپ کنید و محدودیتی برای چاپ وجود نخواهد داشت. شخصیت و مهارت آنقدر خوب است که این مردمک به ندرت از بین می رود و در جایی که کمبود خوبی پیدا می شود، می توان آن را ارزان تولید کرد.

پرینترهای لیزری نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند و از ایمنی بالایی برخوردار هستند.تونر کارتریج های این محصول دارای ظرفیت و پایداری بالاتری هستند و از اتلاف وقت و هزینه برای تعمیر کارتریج جلوگیری می کنند.به طور کلی می توان گفت که پرینترهای لیزری به طور فزاینده ای ارزانتر از پرینترهای لیزری هستند. پرینترهای جوهرافشان، مراقب باشید که هزینه چاپ با چاپگر لیزری بسیار ارزان است.

آیا کیفیت چاپ از چاپگر لیزری بهتر است یا چاپگر جوهر افشان؟

لطفاً توجه داشته باشید که هم چاپگرهای لیزری و هم پرینترهای جوهرافشان کیفیت خوبی در زمینه چاپ و چاپ دارند.

لطفا توجه داشته باشید که پرینترهای لیزری می توانند بر روی انواع کاغذهای نازک نیز چاپ کنند، اما این محصول هنگام چاپ رنگ ها روی کاغذ ضخیم و پی وی سی به خوبی کار نمی کند و چاپگرهای جوهر افشان نمی توانند به خوبی روی کاغذ نازک چاپ کنند، زیرا جوهر در کاغذ روی کاغذ قرار می گیرد. به دلیل قطرات و آب پخش شده بر روی کاغذ چاپ شده توسط چاپگر جوهرافشان، این جوهر به سمت بالا می‌ریزد و توانایی خواندن را از دست می‌دهد.

مهاجرت به قبرس (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و تمامی موارد مربوط به صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر است:

خرید مسکن با خرید خانه

• با راه اندازی کسب و کار مهاجرت کنید

مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

• با دعوتنامه کاری ویزا بگیرید

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند ، خرید یک ملک منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای انتقال به قبرس شمالی است. پروژه های مختلفی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مطلوب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که مصالح ساختمانی خانه را خودتان انتخاب کنید و بازپرداخت بلند مدت بدون بهره تا 84 ماه دریافت کنید.

تنوع املاک از استودیو (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی فوق العاده مجلل، حداقل یک سوم آنچه دیگر کشورهای مدیترانه ارائه می دهند، جذب تعداد زیادی از مردم شمال اروپا و کشورهای روسی زبان برای مهاجرت است. . به قبرس شمالی با خرید املاک و مستغلات. .

اصولاً هنگام خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت کرده و اقامت خانوادگی در قبرس دریافت می کنید. علاوه بر این ، شما یک سرمایه گذاری سودآور انجام داده اید و با افزایش قیمت املاک که سالانه بین 10 تا 30 درصد در مناطق مختلف قبرس متفاوت است ، می توانید افزایش سالانه سرمایه خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، هنگام تبدیل ریال به پوند، برنده اصلی معامله هستید.

خرید، فروش و ثبت ملک در قبرس شمالی با پوند انگلیس انجام می شود که تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه شما به ارز گرانبها بریتانیا است. اساساً تفاوت های اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خرید معمولا به دلار و مدارک ثبت نام با لیر ترکیه انجام می شود. اما املاک و مستغلات قبرس مزایای بسیار دیگری نسبت به ترکیه دارد که در جدول زیر به آنها خواهیم پرداخت.

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه از نظر خرید ملک

خرید ملک در ترکیه خرید ملک در قبرس شمالی

خرید دلار - ثبت اسناد در LIRA ، خرید - فروش - اجاره و ثبت اسناد به ارزهای ثابت در پوند انگلیس استرلینگ

اجازه نمی دهد خارجی ها دارایی بفروشند و آنها را به مردم ترکیه یا نهادهای دولتی نیمی از قیمت لیر ترکیه که توسط دولت تأیید شده است ، بفروشند. قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده است و دولت دخالتی ندارد. قیمت گذاری و همه کشورها وجود دارند (افغانستان - چین - سوریه - برخی کشورهای آفریقایی و جنگ زده مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند. محدودیت های زیادی نیز برای اسرائیل اعمال شده است. ).

اجازه فروش پس از حداقل سه سال (فقط خواص کامل) اجازه فروش چندین بار برای خواص از پیش خریداری شده و ناقص

ماندن در ملک فقط با مبلغ مشخصی صرف نظر از قیمت (البته تعداد تختخوابها باید متناسب با اعضای خانواده باشد)

با اقامت در یک ملک در هر نقطه از قبرس، خارجی ها می توانند در آنجا اقامت کنند (لطفا توجه داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی به خارجی های بدون مدرک فروخته می شود و این یک قرارداد است. اما آنها اقامت ندارند). مسئله).

معمولاً هیچ شرایط پرداخت انعطاف پذیر وجود ندارد و تا زمان پرداخت کل مبلغ نمی توان از مسکن درخواست کرد. شما می توانید تا ده سال اقساط برای املاک و مستغلات پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک ، به پرداخت اقساط خود ادامه دهید. علاوه بر این ، شما می توانید با پرداخت 35 ٪ از ارزش ملک ، برای مسکن اقدام کنید (در قوانین جدید قبرس شمالی 2024 ، این درصد بیشتر است).

قیمت املاک (به پوند انگلیس) اندکی افزایش می یابد قیمت املاک (به پوند انگلیس) سالانه بین 10 تا 30 درصد در نوسان است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، مالیات فقط 5 درصد و فقط یک بار

خرید اعیان، خرید زمین و املاک و سهم مساوی با شهروندان قبرسی

چه کسی با خرید ملک امرار معاش می کند؟

افراد خریدار و زیر مجموعه ها.

زیر گروه های خریداران فردی عبارتند از:

• زن و شوهر

کودکان زیر هجده سال (به طور خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید درخواست جداگانه ای را به پلیس مهاجرت ارسال کنند (زنان بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال)

• والدین گیرنده

توجه داشته باشید که تعداد اتاق ها باید برابر با تعداد افراد باشد. با توجه به تجربه ای که در زمینه سرمایه گذاری در مسکن داریم، پیشنهاد ما خرید دو خانه مجزا برای کسانی است که می خواهند پدر و مادر خود را اسکان دهند. برای اقامت دائم والدین خود می توانید املاک مختلفی (به صورت استودیو، یعنی حتی یک واحد بدون اتاق خواب) خریداری کنید، در غیر این صورت قیمت اتاق خواب خانه خود را افزایش می دهید که به صرفه نیست. . شما هستید.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که افراد زیادی می توانند در یک جوینت ونچر شریک باشند، اما قوانین خرید مسکن با سرمایه گذاری مشترک متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، اگر هر دو مجرد باشند، تنها یک خانواده (مالک و زیر گروه) می توانند از طریق یک ملک یا دو خواهر و برادر زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه شهروندان می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند، به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر). پس از ارائه پاسپورت معتبر این افراد به پلیس در فاصله کمتر از یک ماه از کشور مبدا، پلیس قبرس شمالی از طریق اینترپل، سابقه کیفری این افراد را ردیابی کرده و در صورت نداشتن سابقه کیفری، مدرکی را دریافت می کند.

لازم به ذکر است که در قوانین جدید قبرس شمالی در سال 2024، مقررات بسیاری برای افراد دارای تابعیت اسرائیل اعمال خواهد شد.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

همه صاحبان املاک در قبرس شمالی می توانند برای اقامت درخواست دهند. این اقامت در سه سال اول سالانه و در سال سوم تا پنجم هر دو سال یکبار و از سال پنجم به بعد با داشتن شرایط زیر می تواند اقامت دائم شود:

• برای اقامت یک ساله، دو ساله و پنج ساله نیاز به تامین منابع مالی دارید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار در سال برای ملک آماده). شرط اقامت پنج ساله باید دارایی های بیش از 125000 پوند باشد و قبرس را (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال ترک نکرده باشد. اگر مایل به سفر برای کار هستید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید هر سال یا هر دو سال یکبار اجازه اقامت خود را تمدید کنید و نمی توانید اجازه اقامت دائم دریافت کنید.

• نشانی رسمی محل سکونت (قرارداد اجاره برای املاکی که قبلاً خریداری شده و اثبات املاک خریداری شده) ارائه دهید.

• معاینات پزشکی عدم وجود بیماری های عفونی را تأیید می کند.

• گواهی تولد و گواهی ازدواج با ترجمه قانونی برای مجوزهای اقامت صاحبان املاک.

• گواهی ترخیص گمرک از کشور مبدا برای مدت کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و محل زندگی شخص در دو کشور مختلف قبل از ورود به قبرس بود ، وی باید از هر دو مکان مجوز گمرکی داشته باشد انتقال از ریگی).

آیا اجازه کار بعد از اقامت با خرید ملک را داریم؟

بله، هیچ محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک دارایی به ویزای کاری) تغییر دهید. این امر به این دلیل است که وزارت کار قبرس شمالی نسبت به کار بدون بیمه بسیار حساس است و اگر نوع ویزای شما توسط بیمه تغییر نکرده باشد ، به شدت جریمه یا تبعید می شوید.

فراموش نکنید که برای یافتن یک کار مناسب در قبرس شمالی ، باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی سطح دوم)

• داشتن تخصص لازم (مربوط به صنعت ساختمان یا صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مهاجرت به قبرس شمالی چه فایده ای برای خانواده ها دارد؟

دسترسی به خدمات پزشکی رایگان در امکانات عمومی مجهز

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به تحصیل ترکی در دانشگاه ادامه می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و پذیرش کارت های مسترکارت و ویزا (کارت اعتباری و کارت نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

فرصت خرید قطعات و دریافت وام بانکی

دریافت ویزای توریستی برای سایر کشورها مزایای بسیاری وجود دارد

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی یورومای سیاست خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی دنبال کرده است. پشتیبانی بسیار خوبی از بنیانگذاران کسب و کار دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و سپس اعطای وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان به فکر راه اندازی کسب و کار در شمال تشویق کرده است. قبرس.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. سه برابر بیشتر از قبرسی ها، دانشجویان خارجی، ساکن این کشور هستند. و طبق برآوردها سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر باید از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

علاوه بر این دو زمینه ، هر کار مربوط به بازار ساخت و ساز دارای بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه است. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی روی آورده اند و کار ساخت و ساز به سرعت و مقیاس در این کشور انجام می شود.

اگر بخواهیم سرفصل های اخبار را در مورد مشاغل با آینده روشن بگوییم، باید اینگونه بگوییم:

کافه یا رستوران

فتوکپی و کار فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر گوشی موبایل

آرایشگر

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

تولید کابینت و مصالح چوبی

تولید بلوک های ساختمانی

گرافیک یک تبلیغ

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولتی از سرمایه گذاران حتی در محل سکونت نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری دو ساله دریافت می کنند و تمامی زیرشاخه های آنها بدون نیاز به حمایت مالی اقامت دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا هنگام ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از 6 سال و رد بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

برای تحصیل به قبرس مهاجرت کنید

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام در تحصیلات دانشگاهی.

ثبت نام در دانشکده برای آموزش کوتاه مدت. مدارسی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا آموزشگاه های فنی و حرفه ای. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانشجو (اعم از دانشجو یا دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. اما دوستان او که بالای 18 سال سن دارند باید توانایی مالی را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانش آموزان و زیردستان از کلیه امکانات دولتی رایگان برخوردار خواهند بود و مجاز به افتتاح حساب بانکی خواهند بود.

در این صفحه در مورد دانشگاه های قبرس شمالی به تفصیل توضیح داده ایم.

مزایای اقامت قبرس شمالی معایب اخذ اقامت تحصیلی در قبرس شمالی

عدم نیاز به منابع مالی - پرداخت مالیات کمتر - استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز بهداشتی درمانی مستقر در دانشگاه ها و سایر مراکز دولتی - امکان اخذ ویزا برای همراه دانشجویان، امکان اقامت دائم - الزام به خروج. بلافاصله پس از فارغ التحصیلی اعلام شود

اخذ اقامت قبرس از طریق دعوتنامه کاری

به طور کلی، ویزای پیشنهاد شغلی در خدمات مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، کارفرمایان این حق را دارند که در صورت داشتن نیروهای متخصص در خارج از جزیره و تمایل به نقل مکان کسب و کار خود به قبرس، برای داوطلبان دعوت نامه ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم از سوی کارفرما کفیل قانونی کارفرما خواهد بود.

همچنین کارفرما موظف است هرگونه وجهی را که در بانک به نام کارفرمای خارجی خود دارد مسدود کند. تمام این محدودیت ها برای کارفرمایان است که بر افرادی تمرکز کنند که ویزای قبرس را دریافت کرده اند و معیارهای انتخاب اولیه دولت (توانایی مالی و کارت سلامت) را گذرانده اند.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار به عنوان حقوق تعیین می کند و علاوه بر پرداخت حق بیمه ماهانه کارمند به کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر Cypriot حدود 3000 TL و حقوق اساسی در حدود 20000 TL است.

اقامت مالی و مهاجرت به قبرس

اخذ ویزای موقت یک ساله از طریق تمکن مالی و اجاره منزل یکی از روشهای اخذ اقامت سالهای گذشته بوده که در قوانین جدید ۲۰۲۴ حذف شده است.در این نوع ویزای موقت; پیش بینی می شود میزان تامین مالی بیش از 25 هزار دلار باشد. شایان ذکر است که مبلغ باید از زمان اقدام تا زمان دریافت اقامت (که تقریباً دو ماه طول می کشد) در حساب شما در گردش باشد و در حساب شما موجود باشد. فردی که منابع مالی داشته باشد می تواند برای زیر مجموعه های آن ویزای یک ساله درخواست دهد و برای زیر مجموعه ها نیازی به مبلغ اضافی نیست. (زیر دسته ها در انواع اقامتگاه ها یکسان است).

تمامی افرادی که از این طریق مدارک اقامتی را دریافت کرده اند مانند سایر انواع اقامت از مزایای دولتی رایگان برخوردار خواهند شد.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید قبرس شمالی پاسپورت را به پول نمی فروشد. دلیل آن حفظ امنیت بالای این کشور است.

 با توجه به شرایط اخذ تابعیت قبرس شمالی یورومای بسیاری از کشورها از جمله قبرس جنوبی و یونان سعی می کنند با فروش شهروندی به خارجی ها با مبالغ بالا، ضعف های اقتصادی خود را جبران کنند. این امر باعث هجوم جنایتکاران ثروتمندی می شود که به دنبال هویت جدیدی برای پوشش جنایات خود برای این کشورها هستند و امنیت این کشورها را به خطر می اندازند. قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در 5 سال اول اقامت، مهاجران را با احتیاط و با احتیاط اندازه گیری می کند. و بعد از حداقل 5 سال تحصیل در مرحله اول راه را برای کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت هموار می کند.


پلیس فتا چیست؟ معرفی پلیس سایبری (فضای تولید و تبادل داده ایران)

پلیس فتا چیست؟ پلیس سایبری چیست؟ وظایف پلیس فتا چیست؟ امروزه شاهد این هستیم که حتی پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که در دنیای تکنولوژی بزرگ نشده اند از این امکانات برای امور روزمره خودشان استفاده می کنند ، از درخواست خودرو گرفته تا سفارش غذا و خرید و ... همگی در این فضا انجام می شوند. طبیعی است که وقتی فضایی به این بزرگی به وجود می آید سودجویان و مجرمین نیز به این فضاها رخته می کنند و از خلا های به وجود آمده سوء استفاده می کنند و مرتکب جرم می شوند. این جرم ها بسیار متنوع بوده و به شکل جدیدی از جرائم تبدیل شده اند که دغدغه این روزهای فضای مجازی نیز شده اند.

وجود نیروهای امنیتی و نظامی در محیط اینترنت یکی از الزامی ترین موارد در دنیاست و تقریبا همه کشورهای پیشرفته و حتی غیرپیشرفته دنیا برای این فضای مجازی پلیس تخصصی و ویژه ای را در نظر گرفته اند تا با آنها در صدد کاهش جرائم اینترنتی برآیند. پلیس سایبری ایران نیز در همین راستا از دل پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ( ناجا ) خارج شد و از یک مجموعه وابسته به پلیس آگاهی ( قسمتی از پلیس آگاهی به نام جرائم اینترنتی ) جدا شده و تبدیل به یک رسته ( گروه ، تخصص ) جدا در پلیس ایران شد .

این اتفاق در سال 1389 رخ داد و پلیس جدیدی به نام پلیس فتا شکل گرفت که واژه فتا مخفف کلمه های فضای تولید و تبادل اطلاعات می شود . نحوه شکل گیری این پلیس نیز در ابتدا با انتخاب شدن و خارج شدن نیروهای ماهر رسته فناوری اطلاعات و آگاهی که تخصصی در زمینه کامپیوتر و رایانه فعالیت می کردند و عضویت آنها در پلیس فتا آغاز شد . طبیعی است که این پلیس در ابتدای راه خودش چالش های بزرگی داشت ، عدم وجود تخصص مناسب و به روز برای نیروهای پلیس فتا یک چالش بزرگ بود. در دوره آموزش لینوکس در خصوص مواردیکه جزو وظایف پلیس فتا است ، صحبت می کنیم.

اما با گذشت زمان و با درک این موضوع که ماهیت پلیس فتا ، ماهیتی به روز و چالش برانگیز است و هر روز با طراحی ها و جرائم فوق العاده متنوع روبرو هستند آموزش حرفه ای این نیروها در دستور کار قرار گرفت و بعضا از هکرها و کارشناس های امنیتی که در کشور حضور داشتند دعوت به همکاری با این پلیس شد و به مرور پلیس فتا از یک ماهیت نیمه پخته تبدیل به ماهیتی پخته و به روز شد و امروزه شاهد این هستیم که کارشناسان زبده ای در این نیرو فعالیت می کنند که همه روزه در حال به روز رسانی دانش خود در حوزه امنیت سایبری و جرائم رایانه ای هستند.

 

پلیس سایبری ایران | پلیس فتا چیست

یک قانون در خصوص امنیت وجود دارد ، برای اینکه بتوانید پلیس خوبی باشید بایستی راه های نفوذ را یاد بگیرید و آنها را بشناسید و دقیقا این کاری است که برای پلیس فتای ناجا نیز انجام می شود و بصورت مستمر در حال یادگیری و آموزش به دیگران در حوزه امنیت سایبری هستند . اگر جرائم شکل نوینی پیدا کرده اند پلیس نیز باید شکلی جدید برای برخورد با جرائم نوین داشته باشد و این ماهی وجود نیروهای انتظامی در فضای اینترنت است .

 

دیگر با شگردهای قدیمی نمی توان با جرائمی که در فضای سایبری انجام می شوند روبرو شد و این را کشورهای پیشرفته دنیا سالهاست که می دانند و پلیس فتای ایران با نام پلیس سایبری در همه جای دنیا فعالیت دارد ، اینکه نحوه انجام جرم و روش های آن در فضای مجازی به دقت بازرسی و از بروز آنها جلوگیری یا اطلاع رسانی شود تا حد زیادی بر عهده پلیس سایبری ایران است که در بحث شناسایی و اطلاع رسانی در این خصوص فعال است .در دوره آموزش نتورک پلاس در خصوص موارد امنیتی که پلیس فتا به شما کمک می کند صحبت میک نیم.

 

این روزها پلیس فتا به عنوان مرجعی برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص جرائم اینترنتی درآمده است و همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده و البته ترس برای مجریم در فضای سایبری محسوب می شود ، تقریبا هر اتفاقی که منجر به جرم شود اعم از کلاهبرداری های سایبری ، هک و نفوذ غیرمجاز ، تهدیدهای اینترنتی ، فروش کالاهای غیرمجاز ، وب سایت های ناقض قوانین جمهوری اسلامی و ... همگی برای رسیدگی به سمت پلیس فتا ارجاع داده می شوند.

 

پلیس فتا چیست معرفی پلیس سایبری ایران

پلیس فتای ناجا در حال حاضر دارای یک سازماندهی منظم و مرتب ، تیم های متخصص در حوزه های مختلف تشخیص و اطلاع رسانی جرائم رایانه ای ، وب سایت اطلاع رسانی و البته بحث جالبی به نام همیار پلیس است که به متخصصین حوزه امنیت سایبری و حتی مردمی که دوست دارند در کاهش جرائم اینترنتی با پلیس همکاری کنند این اجازه را می دهد که بتوانند با این سازمان تبادل و همکاری داشته باشند ، بصورت کلی وظایف پلیس سایبری یا فتا در ایران به شکل زیر خلاصه می شود :

 

·         جلوگیری از جاسوسی و خرابکاری های اینترنتی

·         حفاظت از اموال ، منافع و اسرار و سرمایه های ملی

·         حمایت مردم در فضای اینترنتی بویژه در بحث های فرهنگی و اقتصادی

·         مبارزه با جرائم اینترنتی از قبیل فیشینگ، کلاهبرداری اینترنتی، سرقت از حساب بانکی، هک، نفوذ بانکی مالی و...

·         مبارزه با جرائم اینترنتی از قبیل خرید و فروش داروها و مواد غیرمجاز در فضای اینترنت و ...

 

پلیس فتا چیست | رئیس پلیس فتای ایران

در حال حاضر سردار وحید مجید فرمانده پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد . وب سایت پلیس فتای جمهوری اسلامی ایران با آدرس https://www.cyberpolice.ir در دسترس است و همچنین اگر علاقه مند به همکاری بصورت همیار پلیس فتا هستید می توانید به آدرس http://hamyar.cyberpolice.ir مراجعه کنید ، همچنین برای ارسال گزارش های مردمی بصورت فوریت های پلیسی فتا می توانید به آدرس https://www.cyberpolice.ir/csirc مراجعه کنید    وبسایت پلیس فتا فقط از داخل ایران قابل دسترس است و باید VPN خود را قطع کنید