پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

همه چیز در مورد آرایشگری


ریزش مو یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند. توجه داشته باشید که ریزش مو بین 50 تا 100 تار مو در روز کاملا طبیعی است و در موارد جزئی افراد می توانند با دارو و روش های تقویتی آن را برطرف کنند.

گاهی اوقات موها بیشتر می شوند و موها با فاصله غیر طبیعی ظاهر می شوند، اگر موها شدیدتر از حد معمول می شوند (که معمولاً نوع ارثی آلوپسی است) لطفاً در این مورد با پزشک مشورت کنید. برای پیشنهاد بهترین درمان بستگی به شما دارد. در مورد نوع جلسات پوست اندازی و مشاوره.

علل ریزش مو

1. بیماری روانی و استرس.

2. اختلالات هورمونی و مشکلات تیروئید.

3. رژیم غذایی قوی و مضر و کاهش وزن ناگهانی.

4. عمل های مختلف، بیهوشی و استفاده مکرر از داروها.

5. وضعیت فیزیکی و نگهداری نامناسب (بستن محکم موها، شانه زدن مداوم با برس نامناسب، شامپو زدن زیاد و رعایت نکردن اصول آن، استحمام در دمای نامناسب، استفاده از مواد شیمیایی یا رنگ های مشابه، و استفاده از دستگاه های اهداکننده، برقی مو، سشوار، مو. آهن و غیره).

کاشت مو

کاشت مو یکی از بهترین روش های درمان ریزش مو است و می تواند موهایی طبیعی به شما بدهد. به طور سنتی، کاشت مو از طریق جراحی های گسترده، نامنظم و با کیفیت پایین انجام می شود که نه تنها باعث آسیب می شود، بلکه طولانی، پر از عوارض و گران است.

اکنون که موها در حال اجرا و روزانه هستند، فرآیند مراقبت از مو با اصلاح نواقص اقدامات قبلی انجام می شود، معمولاً روش مراقبت از مو بر اساس انتظارات و شرایط شخصی بیمار انتخاب می شود.

روش های سنتی کاشت مو

کاشت مو به روش FUT: در روش FUT یک فلپ یا نوار از پشت سر نزدیک گوش چپ به گوش راست کشیده می شود و مو جدا و کاشته می شود، این روش مانند جراحی پیچیده است. ، بیهوشی ، زمان نقاهت طولانی و خط اسکار است ...

کاشت مو به روش FIT: در این روش بر خلاف روش FUT، برش یا برداشتن لوب ها انجام نمی شود، اما عوارض زیادی مانند درد، خونریزی شدید، ریزش بسیار زیاد، حالت مصنوعی و دوره نقاهت طولانی دارد.

کاشت موی BHT: در این نوع روش کاشت مو، به جای برداشتن مو از پشت سر و لبه های مو، موهای سایر نواحی بدن مانند کمر، سینه، ران ها و هر جای دیگری که مو می تواند باشد. حذف شده برداشته می شود و در موقعیت مورد نظر قرار می گیرد نمای کاشته می شود.

بهترین روش SUT کاشت مو

بهترین روش کاشت مو، روش SUT است. این روش نیازی به جراحی ندارد و از بیهوشی، خاراندن، بریدگی، خونریزی و ... اجتناب می کنیم. ما چنین عوارض جانبی را نمی بینیم. در جراحی کاشت مو SUT فرآیند برداشت توسط دستگاه و کاشت به صورت دستی توسط تیمی مجرب انجام می شود. این تکنیک دارای تراکم موی 14000 مو است که 3 برابر بیشتر از روش های قدیمی است. با کاشت مو SUT، خطوط رشد بسیار طبیعی و بسیار متراکم را مشاهده می کنید.

در این روش بر خلاف روش های سنتی FIT و FUT نیازی به جلسات مکرر، زمان طولانی کاشت مو نداریم. یکی از دلایل اصلی اینکه روش SUT بهترین روش کاشت مو است این است که ریزش و از بین رفتن فولیکول های برداشت شده را به صفر می رساند.

مزایای کاشت مو SUT

1. در این روش جراحی و عوارضی مانند: درد، خونریزی، تورم، بخیه، زخم و ... وجود ندارد.

2. در این روش جمع آوری با استفاده از دستگاه و تیمی از پزشکان انجام می شود.

3. تراکم کاشت مو در روش SUT 14000 تار مو است که 3 برابر بیشتر از روش های قدیمی مانند: FIT و FUT است.

4. فقط در یک جلسه انجام می شود و نیازی به تکرار جلسات نیست.

هزینه کاشت مو SUT

یکی از مهم ترین عواملی که هزینه کاشت مو را تعیین می کند، تعداد گرافت ها به ازای هر فرد است. از جمله می توانید رزومه و تجربه پزشک، قیمت کلینیک و تجهیزات آن، کادر مجرب و ... را مشاهده کنید.

به این واقعیت گوش دهید که هیچ کس نمی تواند بیش از 1-2 بار در طول زندگی کاشت مو انجام دهد، حتی اگر پرداخت زیاد باشد، نتایج (زیبایی، جوانی، اعتماد به نفس) به اندازه کافی کم است.

مرکز تخصصی موی رنسانس با 15 سال سابقه در زمینه کاشت مو و بنیانگذار انحصاری روش SUT می باشد. تا به امروز بیش از 10000 نفر در این کلینیک تحت عمل کاشت مو قرار گرفته اند که نتایج 100 درصد رضایت بخش بوده است.


مرجع مقاله: https://payju.ir/content/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد