پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

دانلود نرم افزار scan all pro

آموزش اسکن با نرم افزار ScandAll PRO

ScandAll PRO نرم افزاری است که اسناد و تصاویر اسکن شده توسط اسکنرهای سری fi FUJITSU را نمایش می دهد و به کاربران امکان ویرایش این تصاویر را می دهد. این نرم افزار با ارائه امکانات منحصر به فرد و انحصاری به یکی از بهترین نرم افزارهای اسکن تبدیل شده است. در ادامه این راهنما به شما خواهیم گفت که چگونه اسناد مختلف را با استفاده از اسکنر سری fi FUJITSU با استفاده از نرم افزار ScandAll PRO اسکن کنید. آن را به ما بسپارید.

ScandAll PRO Scanner معرفی

ScanAll Pro یک اپلیکیشن اسکن اسناد و تصاویر است که بر اساس استانداردهای TWAIN و ISIS طراحی و ارائه شده است. به زبان ساده، این برنامه اسکنر فوجیتسو می تواند اسناد مختلف را به فرمت های تصویری تبدیل کند. برنامه اسکنر مذکور با درایورهای مختلفی مانند TWAIN، ISIS، Paperstream IP و Kofax VRS سازگار بوده و به کاربر امکان اسکن سند و تبدیل آن به تصویر را خواهد داد. لازم به ذکر است که کاربران برای اسکن اسناد و تبدیل آنها به تصویر به یکی از درایورهای ارائه شده نیاز خواهند داشت. این نرم افزار برای تبدیل اسناد کاغذی به فرمت دیجیتال استفاده می شود.

اسکن اسناد مختلف و تبدیل آنها به شکل دیجیتال در شرکت ها و محیط های تجاری بسیار مهم است. بارها پیش آمده است که افراد به تصویر و فرم دیجیتالی یک سند نیاز داشته باشند و این کار را با کمک اسکنرهای مختلف انجام می دهند. در واقع می توان گفت که بدون اسکنر، کار تجاری و اداری به شدت مختل می شود. زیرا امروزه بسیاری از کارهای اداری و اداری از طریق سیستم های کامپیوتری قابل انجام است.

دانلود نرم افزار کامل ScandAll PRO

فوجیتسو یک شرکت ژاپنی در زمینه تجهیزات الکترونیک، مخابرات و فناوری اطلاعات است که به عنوان سومین ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات در جهان شناخته می شود. فوجیتسو علاوه بر ارائه تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه، تجهیزات کامپیوتری، چاپگر و اسکنر را نیز به فروش می رساند. برای دانلود و استفاده از نرم افزار ScandAll PRO کافیست به وب سایت رسمی فوجیتسو مراجعه کرده و نام برنامه اسکنر مورد نظر خود را جستجو کنید. یا به سادگی روی لینک زیر کلیک کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید.

راهنمای برنامه ScandAll PRO

همانطور که گفته شد نرم افزار ScandAll PRO از درایورهای TWAIN و ISIS پشتیبانی می کند. در این قسمت از آموزش به شما می گوییم که چگونه اسناد را با استفاده از درایور ScandAll PRO ذکر شده اسکن کنید. توجه داشته باشید که از نظر کارایی تفاوت چندانی بین درایوهای TWAIN و ISIS وجود ندارد. در نرم افزار ScandAll PRO، درایور TWAIN به طور پیش فرض انتخاب شده است اما شما می توانید آن را با توجه به نیاز سیستم خود تغییر دهید.

نحوه انتخاب درایور اسکنر

ابتدا از منوی Options گزینه Device را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات نمایش داده شود.

در صفحه نمایش داده شده گزینه Scan را انتخاب کرده و در قسمت Device Driver گزینه TWAIN or ISIS drivers را انتخاب کنید.

سپس روی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

نحوه انتخاب درایور اسکنر

مدل اسکنر را انتخاب کنید

قبل از اسکن سند با استفاده از نرم افزار ScandAll PRO، باید نوع اسکنر را مشخص کنید. برای انتخاب نوع اسکنر مراحل زیر را دنبال کنید:

بر اساس تصویر، یک اسکنر را از منوی اسکن انتخاب کنید تا صفحه مناسب نمایش داده شود.

این تصویر لیستی از مدل های اسکنر را نشان می دهد.از این لیست می توانید مدل متصل به سیستم خود را انتخاب کنید.

تنظیمات اسکن را پیکربندی کنید

برای پیکربندی و تغییر تنظیمات اسکن، تنظیمات اسکنر را از اسکن انتخاب کنید تا صفحه وضعیت برای شما نمایش داده شود. پارامترهای مختلف تصویر خروجی را می توان در این صفحه تغییر داد. پس از انجام تغییرات لازم و تکمیل تنظیمات، روی OK کلیک کنید.

راه های اسکن اسناد با ScandAll PRO

برای اسکن اسناد مختلف می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید:

تک اسکن

در روش اول نیازی به ایجاد تغییرات پیچیده در تنظیمات ScandAll PRO نیست. کاربران می توانند هر بار که از نرم افزار استفاده می کنند و اسکن انجام می دهند، تغییرات لازم مانند فرمت فایل خروجی، مسیر ذخیره و سایر تنظیمات اسکن را اعمال کنند.

اسکن بسته

اسکن دسته ای با روش اول متفاوت است. به این ترتیب کاربر می تواند تنظیمات مختلف را در قالب یک نمایه ذخیره کند و از هر داده ای که قبلاً ذخیره شده است برای ایجاد تغییرات مهم در هنگام جستجوی اسناد مختلف استفاده کند. لازم به ذکر است که در این روش بررسی می توان بیش از یک پروفایل ایجاد کرد.

راهنمای اسکن شخصی

سند مورد نظر را در اسکنر بارگذاری کنید

Scan Settings را از منوی Scan انتخاب کنید

تغییرات لازم مانند فرمت فایل تصویر، مسیر ذخیره سازی و سایر تغییرات لازم را اعمال کنید

پس از انجام تغییرات لازم در تنظیمات، روی گزینه Scanner Settings کلیک کنید.

تنظیمات اسکنر

بسته به درایور انتخاب شده در این قسمت، یکی از تصاویر زیر نمایش داده می شود.

پس از انجام تغییرات لازم و شخصی سازی تنظیمات اسکن، روی OK کلیک کرده و به صفحه اسکن بازگردید.

در این مرحله روی «اسکن» کلیک کنید تا عملیات اسکن آغاز شود. هنگام اسکن، اسکنر یا سایر دستگاه های USB را وصل نکنید. این اسکن را متوقف می کند.

پس از اتمام فرآیند اسکن، تصویر یا تصاویر اسکن شده در پنجره ScandAll PRO نمایش داده می شود. در این مرحله می توانید فایل خروجی را ذخیره کنید.

توصیه:

اگر تیک گزینه Save to file را در تنظیمات اسکن بردارید، تصاویر اسکن شده به عنوان فایل ذخیره نمی شوند. برای ذخیره تصاویر به صورت فایل، از منوی File گزینه Save As را انتخاب کنید.

راهنمای اسکن بسته ها

همانطور که گفته شد، در روش اسکن دسته ای، می توانید چندین پروفایل حاوی تنظیمات از پیش تعیین شده ایجاد کنید و از هر پروفایل برای اسکن اسناد مختلف استفاده کنید.

ایجاد و ویرایش پروفایل ها

ابتدا از منوی Scan گزینه “Bukan Scanner Settings” را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات دسته ای اسکنر برای شما نمایش داده شود.

برای ایجاد یک نمایه پیش فرض روی Add کلیک کنید.

این بخش تنظیمات پیش فرض ویرایشگر پروفایل را نمایش می دهد.

برای ایجاد پروفایل جدید بر اساس نمایه ای که از قبل در سیستم وجود دارد، ابتدا پروفایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه کپی کلیک کنید. در این صورت نمایه ای که انتخاب کرده اید به عنوان یک نمایه جدید در صفحه ویرایش نمایه ظاهر می شود. همچنین برای تغییر تنظیمات پروفایل که از قبل در سیستم وجود دارد می توانید با استفاده از گزینه ویرایش تغییرات لازم را انجام دهید.

هنگامی که یک نمایه جدید ایجاد می کنید، آن نمایه در لیست پروفایل ها نمایش داده می شود.

سند مورد نیاز را در اسکنر دانلود کنید.

پروفایل مورد نظر را از لیست پروفایل های ایجاد شده انتخاب کنید. پروفایل دسته ای را انتخاب کنید.

یک نمایه دسته ای انتخاب کنید

برای شروع اسکن روی گزینه Start Batch Scan کلیک کنید.

اسکن دسته ای را شروع کنید

پس از پایان اسکن، تصویر یا تصاویر اسکن شده در پنجره ScandAll PRO نمایش داده می شود. در این مرحله می توانید تصویر را به صورت فایل ذخیره کنید.

تمرین اسکن با نرم افزار ScandAll PRO

اخرین حرف

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، انجام بسیاری از کارها با استفاده از ابزارهای پیشرفته آسان تر از گذشته شده است. با ابزارهایی مانند نرم افزار ScandAll PRO می توان اسناد کاغذی مختلف را با کیفیت بهتر و در زمان کمتری به نسخه های دیجیتال تبدیل کرد. ScandAll PRO یک نرم افزار کاربردی و مفید برای اسکن اسناد مختلف و تبدیل آنها به تصویر است که در محیط های تجاری و اداری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت تمایل می توانید به فروشگاه آوای فرهنگ آریا برای اسکنر اسناد و اسکنر مسطح مراجعه کنید. همچنین متخصصین ما همواره پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما خواهند بود.


مشاهده رفرنس:  دانلود نرم افزار scandall

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد