پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

نکات مهم در انتخاب روکش صندلی ماشین


انواع روکش صندلی و مزایای آنها.

معایب روکش صندلی

مشکل روکش های پارچه ای این است که اگر کثیف شوند به سختی تمیز می شوند. اگر چیزی روی چنین پوششی ریختید، ممکن است مجبور شوید آن را بشویید.

نکات مهم در انتخاب صندلی ماشین

نکات مهم برای انتخاب روکش صندلی خودرو بسیاری از دارندگان خودرو به دنبال راهی برای نوسازی صندلی خودرو و بازگرداندن رنگ از دست رفته به خودرو هستند. گاهی به منظور تغییر دکوراسیون داخلی خودرو یا محافظت از پارچه خودرو و یا زیباتر شدن خودرو روکش صندلی را خریداری می کنند.

به گزارش خودروتک، روکش های صندلی خودرو بر اساس مواد به دو دسته کلی چرم و پارچه تقسیم می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. با پارچه و نحوه انتخاب بهترین روکش صندلی برای ماشین خود آشنا خواهید شد.

کسانی که از ماشین خود بیشتر با لباس کار استفاده می کنند و نیاز به همراه داشتن وسایلی با ماشین دارند، بهتر است از این نوع روکش ها استفاده کنند روکش های چرمی ظاهر اسپرت تری دارند و به افرادی که به ظاهر اسپرت ماشین خود اهمیت می دهند توصیه می شود.

برخلاف روکش های فابریک، این نوع روکش ها در تابستان باعث تعریق بیشتر خودرو می شوند و در زمستان با کندی بیشتری فضای داخلی خودرو را گرم کرده و سرنشینان را بیشتر سرد می کنند.

کدام روکش بهترین صندلی است؟

رنگ صندلی را انتخاب کنید

توجه به رنگ کمربند ایمنی برای انتخاب رنگ مناسب برای روکش خودرو بسیار مهم است، زیرا هسته رنگ تریم یا رنگ کلی اتاق خودرو، رنگ کمربند ایمنی است. اگر به تمام رنگ های اجزای داخل خودرو توجه کنید، متوجه می شوید که همه این رنگ ها بر اساس رنگ کمربند ایمنی انتخاب شده اند.

نحوه انتخاب رنگ روکش صندلی با توجه به رنگ کمربند ایمنی

1- لیتر سامی

2- رنگ کنتراست

نکاتی برای انتخاب روکش صندلی بر اساس رنگ

رنگ مناسب

در انتخاب رنگ روکش صندلی باید رنگ کمربند ایمنی، فریم تزئینی اصلی یا رنگ فضای داخلی اتاق را در نظر گرفت. خاکستری، باید رنگ روکش صندلی را انتخاب کنید. در کنار این رنگ ها انتخاب کنید.

رنگ های متضاد

اگر رنگ های مختلف به درستی انتخاب شوند، زیبایی زیادی به فضای داخلی خودرو می بخشند. رنگ هایی مانند قرمز و زرد یا سیاه و قرمز از رنگ های متضاد محبوبی هستند که طرفداران زیادی دارند. در انتخاب رنگ متفاوت به روشن یا تیره بودن رنگ اصلی تریم خودرو توجه کنید.
مطالعه از رفرنس: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-دنا/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد