نوشتن محتوا یکی از کارهایی است که تیم سئو همیشه به آن رسیدگی می کند. به راحتی نمی توان فردی را پیدا کرد که خوب بنویسد و در عین حال آثار جدید و بدیع خلق کند.
در این مقاله تاپ سئو، تکنیکهایی را به شما معرفی میکنیم که میتوانید از آنها برای بازنویسی انواع مختلف محتوایی که در وبلاگ خود منتشر میکنید با حفظ کیفیت و در نهایت، بازنویسی محتوای خود برای منحصربفرد و خلاقانه کردن آن استفاده کنید. مقاله با ارزش پس با ما همراه باشید
سوال مهم این است که آیا نوشتن سخت است یا نه؟
تولید محتوای با کیفیت زمان بر است. بنابراین، طبیعی است که اگر یک مدیر کسب و کار مجبور باشد بین پاسخگویی به مشتریانی که علاقه مند به خرید هستند (Hot Leads) یا نوشتن پست های وبلاگ یکی را انتخاب کند، به سراغ مشتریان علاقه مند می رود.
اما کسبوکارهای حرفهای به شیوهای متفاوت بازاریابی میکنند و یک جریان ثابت از مقالات و پستهای وبلاگ تولید میکنند و کلمات کلیدی را در نظر میگیرند. به همین دلیل کسب و کارهای مختلف دارای افرادی هستند که در زمینه تولید محتوا متخصص هستند.
شاید تیم شما هفته ها را صرف ایجاد محتوای جدید کند. لطفا آرام باشید و نگران نباشید. ما به شما 5 روش آزمایش شده و واقعی را برای ایجاد محتوای با کیفیت در کمترین زمان نشان خواهیم داد.
یکی از راه های تولید محتوای منحصر به فرد، بازنویسی محتوایی است که منتشر می کنید. یعنی استفاده از مقالات موجود به عنوان مبنایی برای محتوای جدید و ارزشمند. باید بدانید که بازنویسی محتوا به معنای تغییر چند کلمه متن و انتشار آن نیست.
5 روش برای بازنویسی محتوا
لیست را به مجموعه ای از یادداشت های شخصی تبدیل کنید
چند بار مقالات و وبلاگ هایی با شماره در عنوان دیده اید؟ بی شمار؛ اگرچه این تکنیک بسیار محبوب است، اما هنوز موثر است. مقالات با عنوان ذهن خواننده را سازماندهی می کند و خوانایی اطلاعات ارائه شده را افزایش می دهد.
شاید شما یا یکی از اعضای تیمتان مقالاتی مانند: "7 راه برای..." یا "7 دلیل برای سرمایه گذاری در..." نوشته باشید. در این صورت شما پایه 7 مقاله جدید را ایجاد کرده اید.
اکنون می توانید هر نقطه از لیست خود را در نظر بگیرید و آن را به یک مقاله جداگانه تبدیل کنید. با این روش شما ایده های خود را گسترش می دهید و دانش عمیق تری در مورد آن موضوع ارائه می دهید. علاوه بر این، افزودن اطلاعات پس زمینه یا مطالعات موردی، محتوای شما را مهم و ارزشمند می کند.
چندین رکورد مرتبط را با هم ترکیب کنید تا یک رکورد جدید ایجاد کنید
به عنوان مثال، شما یک وب سایت حسابداری دارید و می خواهید مقاله ای در مورد نحوه محاسبه سال مالیاتی خود بنویسید. یا می خواهید برای وب سایت یک وکیل مقاله ای در مورد آخرین تحولات یک موضوع حقوقی مهم بنویسید. شما باید نکات اصلی را در هر مقاله ذکر کنید. هر مقاله را در یک پاراگراف تجزیه و تحلیل و خلاصه کنید و سپس مقاله جدیدی مانند: «برترین های سال مالی» یا «آنچه باید در مورد قانون بدانید ... باید بدانید» منتشر کنید.
(باید توجه می کردید که این روش دقیقا برعکس روش اول است.)
تهیه دفترچه راهنما یا گزارش
تبدیل یک پست وبلاگ به یک پاراگراف یک کار غیر ممکن است. اما مطمئن باشید که اطلاعات زیادی برای حذف وجود دارد. در این صورت، می توانید چندین پست وبلاگ مرتبط را به یک راهنمای یا گزارش ارزشمند تبدیل کنید.
محتوای خود را بررسی و اصلاح کنید؛ و آنها را با عبارات جدید مطابقت دهید تا اطمینان حاصل کنید که ارتباط معنایی بین آنها وجود دارد. یک مقدمه هم برای آن بنویسید. اگر می خواهید زیبا به نظر برسید، از طراح خود بخواهید یک چیدمان حرفه ای برای شما طراحی کند.
می توانید این راهنما را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید یا آن را در یک کتابخانه آنلاین منتشر کنید یا آن را در جایی قبل از فرم ثبت نام در وب سایت قرار دهید و از آن برای ایجاد یک لیست پستی استفاده کنید. همچنین، اگر در آینده کنفرانس یا رویداد دیگری ترتیب دهید، می توانید این راهنما را به عنوان یادآوری تجربه خود در جامعه توزیع کنید.
پست های قدیمی را برای کاربران جدید ویرایش کنید
تا زمانی که یک کسب و کار مسائل مختلفی را پوشش می دهد، چالش های زیادی را نیز به همراه دارد. بنابراین باید به دغدغه های مشترک بین مراجعین توجه ویژه ای شود. به عنوان مثال، باید در نظر داشته باشید که اگر در گذشته برای مشتریان خاص خود مقاله ای نوشته اید، آیا می توانید مقاله را با همان چالش ها برای مشتریان کوچک نیز بازنویسی کنید؟ (تغییر در مخاطب باید منجر به تغییر در محتوا شود)
یا به عنوان مثال، با یک برنامه فعال رسانه های اجتماعی، می توانید با حداقل تلاش به طیف وسیعی از اهداف دست یابید.
پست های قبلی با فرمت جدید به روز شد
اگرچه تغییرات در دنیای امروز با سرعت زیادی در حال رخ دادن است، اما هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که تغییر نکرده اند. این بدان معناست که پست وبلاگی که مثلاً 3 سال پیش نوشته اید، همچنان می تواند مرتبط و به روز باشد.
بنابراین پست های قدیمی را بررسی کنید تا ببینید آیا می توان آنها را با آمار جدید و سایر اطلاعات به روز رسانی به روز کرد یا خیر.