پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

آموزش کار با روبیکا


در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه کار با روبیک، امکانات و ترفندهای این اپلیکیشن محبوب ایرانی را یاد بگیریم. بنابراین، اگر به دنبال یک راهنمای کامل برای نصب و استفاده از مکعب روبیک هستید، پیشنهاد می کنیم به انتهای این مقاله بروید. برای دانلود روبیکا و دانلود برنامه اندروید با ما همراه باشید.



با روبیک آشنا شوید

بهتر است قبل از شروع آموزش نصب روبیکا به این سوال پاسخ دهید که روبیکا چیست؟ در حال حاضر غیرممکن است، با وجود تبلیغات فراوان برای این اپلیکیشن ایرانی، هیچکس روبیکا را نمی شناسد، در واقع روبیکا یک اپلیکیشن چند منظوره برای گوشی های هوشمند است، نصب روبیکا جایگزین برخی اپلیکیشن ها می شود.

این اپلیکیشن ایرانی توسط شرکت توسکا ساخته و منتشر شده و در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. اپلیکیشن روبیکا با توجه به امکانات و قابلیت های فراوانی که دارد توانسته است در مدت زمان کوتاهی میلیون ها کاربر را به خود اختصاص دهد. اخیرا به دلیل فیلتر شدن بسیاری از پیام رسان ها، تعداد کاربران روبیک بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.

نحوه شرکت در روبیک را بیاموزید

برای استفاده از امکانات این اپلیکیشن داخلی باید پس از دانلود روبیکا از سایت معتبر نصب و در روبیکا ثبت نام کنید. آموزش نصب روبیک و اجرای این سوال را در مقاله ای جداگانه به نام "آموزش روبیک" ارائه کرده ایم. بهتر است ابتدا روی لینک مربوطه کلیک کنید تا نصب و کانفیگ روبیک کامل شود و سپس با ترفندهای کاربردی آن آشنا شوید.

دلایل عدم دریافت کد برنامه روبیک

بسیاری از کاربران در مرحله نصب این برنامه با عدم دریافت کد فعال سازی روبیک مواجه هستند، اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مطمئن شوید که عدد وارد شده صحیح است. 

نرم افزار خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

تنظیمات دسترسی لازم را ایجاد کنید << برنامه ها و اعلان ها << برنامه ها << Rubika << مجوزهای نرم افزار Rubika.
برای دانلود برنامه اندرودید روبیکا به اپ ناب مراجعه نمایید.
آموزش کار با آیفون روبیک

فرقی نمی کند که از روبیکا در گوشی اندرویدی خود استفاده می کنید یا سیستم عامل iOS، می توانید با نصب روبیکا بر روی هر پلتفرمی از ویژگی های روبیکا لذت ببرید و در صورت نیاز از روبیکا در وب روی سیستم کامپیوتری خود استفاده کنید.

از آنجایی که روبیکا در حال حاضر برای دانلود از گوگل پلی و مارکت موجود نیست، می توانید با مراجعه به سایت روبیکا، این نرم افزار را بر روی هر دستگاهی که می خواهید دانلود کنید.

محیط اصلی و قسمت اصلی روبیک شامل گزینه های مختلفی برای تنظیمات، نمایش، روبینو و پیام رسان ها می باشد که در قسمت های بعدی به تفصیل توضیح داده ایم.

تنظیمات پیام رسانی روبیکا

می توانید اطلاعات حساب کاربری خود از جمله نام، عکس، بیوگرافی و شناسه کاربری خود را در قسمت تنظیمات برنامه روبیک ویرایش کنید.

از دیگر ویژگی های این بخش می توان به بخش کنترل والدین و تنظیمات مربوط به پیام ها و اعلان ها اشاره کرد. با رفتن به قسمت تنظیمات و انتخاب دکمه Edit می توانید مشخصات خود را ویرایش کنید.

مکعب روبیک چه ویژگی هایی دارد؟

این قسمت برخلاف اینستاگرام اکسپلورر به صورت تصادفی ویدئوها و تصاویر دلخواه شما را از طریق قسمت ویترین نمایش می دهد و با جستجوی موضوع مورد نظر در بالای صفحه می توانید تصاویر و فیلم های مرتبط با موضوع مورد نظر را مشاهده کنید.

نمایشگاه های مختلف شامل فروشگاه ها، آموزش، ورزش، سرگرمی، لوازم آرایشی و زیبایی، طبیعت و گردشگری، فیلم و موسیقی، اتومبیل، هنر و مذهبی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد