پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

بهترین عکس های جهان در سال 2023 و 2024


بهترین انیمیشن جهان به عنوان یکی از مهم ترین و محبوب ترین انواع هنر و سرگرمی جایگاه ویژه ای در فرهنگ جهانی دارد. از زمان ساخت اولین انیمیشن تا به امروز، این هنر از نظر تکنیک و رشته پیشرفت زیادی کرده و توانسته نقش بسزایی در تأثیرگذاری بر افکار و احساسات جامعه داشته باشد.

قدرتمندترین فیلمسازان جهان مانند دیزنی، پیکسار، استودیو گیبلی و دریم ورکس نمونه های برجسته ای از سازندگان محبوب ترین فیلم ها و انیمیشن های جهان هستند که می توانند با داستان های جالب و شخصیت های منحصر به فرد خود پیر و جوان را مجذوب خود کنند. مردم مخاطب در دنیای جذاب و زیبای خود. تماشای فیلم جدا از سرگرم کننده بودن، تاثیر مثبتی بر انگیزه و پیشرفت افراد دارد. یکی از اصلی ترین مزایای تماشای بهترین انیمیشن جدید تاثیر بسیار زیاد آن در آموزش، تقویت خلاقیت و رشد تخیل کودکان است.

1. خاطرات کریسمس کودک چالمن: تب خانگی

این کارتون داستان گرگ هفلی در کریسمس را روایت می کند. گرگ نگران است که هدیه مورد علاقه اش را نگیرد و این نگرانی ها باعث استرس و اضطراب او می شود. اما مشکلات او به این محدود نمی شود. او باید با یک برادر بزرگتر عصبانی و یک برادر کوچکتر عصبانی برخورد کند.

2. Babylon 5: The Way Home

شما در سفری در سراسر کهکشان به جان شریدان ملحق می شوید. او ناگهان خود را در زمان‌بندی‌های مختلف و واقعیت‌های متعدد می‌بیند و سعی می‌کند راه خانه‌اش را پیدا کند.

3. شاه میمون

در چین باستان، یک میمون قدرتمند وارد ماجرا می شود و دوستانش او را نمی پذیرند. او پس از ماجراجویی های فراوان، شیطان خطرناک را شکست می دهد و تاج پادشاهی را به دست می آورد. اما پادشاه اژدها گنج مهمی را از او ربوده است و اکنون باید برای نجات جهان به یک ماموریت مهم برود تا عصای خود را پس بگیرد. بنابراین، او می فهمد که بزرگترین دشمن او احساس غرور است. این داستان انیمیشن پادشاه میمون از داستان های حماسی چینی الهام گرفته شده است.

4. روبی گیلمن، اختاپوس نوجوان

روبی گیلمن، یک نوجوان خجالتی، به طور تصادفی یک راز جذاب را کشف می کند. او نه تنها یک نوجوان افسانه ای است، بلکه یکی از اعضای خانواده سلطنتی است. حالا روبی باید با این حقیقت مهم و سرنوشت بزرگ خود که در اعماق اقیانوس پنهان شده است روبرو شود.

5. جادوگر فیل

پیتر نوجوانی است که قبلاً در شهری زندگی می کرد که به جادو اعتقاد داشت، اما اکنون احساس بدبینی می کند. پیتر به دنبال خواهر گم شده خود ادل است. او به میدان شهر می رود تا فال بگیرد و فقط یک سوال را در ذهنش تکرار می کند که آیا ادل هنوز زنده است؟ فالگیر به او می گوید که باید یک فیل مرموز پیدا کند که پیتر آن را غیرممکن می داند. اما جادوگری که در احضار فیل نقش دارد پیتر را وارد ماجراجویی می کند تا سه کار دشوار را انجام دهد. این اقدامات چهره شهر و زندگی پدرو را برای همیشه تغییر داد.

6. مهاجرت

این یکی از بهترین انیمه های سال 2023 است. شخصیت اصلی داستان یک اردک مضطرب است که متاسفانه حوض کوچک خود را در نیوانگلند ترک می کند. همسرش که بسیار ماجراجوتر از او است، او را مجبور می کند تا برای مهاجرت به جنوب و خواب زمستانی آماده شود. اما همه چیز طبق برنامه نیست زیرا آنها تصمیم می گیرند مسیر جدیدی را برای سفر خود انتخاب کنند.

پدرش که بسیار محافظه کار است، بقیه را از طریق شهر نیویورک به جامائیکا می برد. این تغییر جهت به طور غیرمنتظره ای بر زندگی آنها تأثیر می گذارد و آنها با ماجراهای جدیدی مانند پرندگان شهر و سایر مهاجران روبرو می شوند. این ماجراها شما را برای ایجاد دوستی و ادامه سفر آماده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد