پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پارس خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

چه کسانی واجد شرایط افتتاح حساب بانکی در ترکیه هستند؟


متأسفانه سال‌هاست که عدم دسترسی به سیستم بانکی بین‌المللی، شهروندان ایرانی را مجبور به افتتاح حساب در بانک‌های داخلی کرده و تنها به استفاده از کارت‌های بانکی شتاب محدود می‌شود. به طور کلی حساب ها و کارت های بانکی ایرانی هیچ ارتباطی با بانک های خارجی و برون مرزی ندارند و فقط در داخل کشور خدمات رسانی می کنند. با شرکت مهاجرتی شاهان همراه باشید.

حساب بانکی ترکیه yevatorwa


این مشکل مشابه توریست های خارجی است و حتی اگر کارت های بانکی معتبر بین المللی داشته باشند، به دلیل محدودیت هایی که وارد ایران می شوند، باید یک حساب از نوع توریستی باز کنند و از آن برای تکمیل فعالیت های خود در کشور استفاده کنند حساب و کارت اعتباری معتبر بین المللی؛

لحظاتی مانند پیشنهادهای خرید جذاب جمعه سیاه در وب سایت های معروفی مانند آمازون، رزرو مستقیم بلیط هتل و هواپیما با قیمت های استثنایی، پرداخت عضویت و اشتراک خدمات اینترنتی مانند Spotify، شرکت در بورسیه های بین المللی، پرداخت هزینه های سفارت و بسیاری موارد دیگر. فقط یک حساب مورد نیاز است و کارت بانکی بین المللی مشکل شما را حل می کند. با توجه به نیاز بسیاری از شهروندان ایرانی به حساب و کارت بانکی معتبر و بین المللی، گروه شرکت های نیلگام خدمات جدیدی را با نام افتتاح حساب در ترکیه ارائه کرده است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

افتتاح حساب در ترکیه

خوشبختانه می توانید با عقد قرارداد با گروه شرکت های نیلگام در معتبرترین بانک ترکیه یعنی بانک زاریت حساب باز کنید. پیش از این افتتاح حساب بین المللی و حساب ارزی در سیستم بانکی ترکیه تنها برای شهروندان بومی و ساکنان این کشور امکان پذیر بود. با این حال، در حال حاضر می توانید یک حساب بانکی در ترکیه به عنوان غیر مقیم باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا فیزیکی را به نام خود بپذیرید. بر اساس آخرین آمار سال 2019، محبوب ترین و معتبرترین بانک ترکیه، یعنی زاریت بانک، با کسب بالاترین سطح رضایت مشتریان و ارائه خدمات مختلف بانکی به شهروندان داخلی و خارجی، عنوان با ارزش ترین بانک ترکیه را از آن خود کرده است.

مزایای افتتاح حساب در ترکیه

بدون شک داشتن یک حساب ارزی واقعی و معتبر بین المللی دارای مزایای زیادی است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

شما مسترکارت فیزیکی و ویزا کارت دارید

این فرصتی است برای افتتاح حساب ارزی و کسب سود بانکی

مستر کارت و ویزا کارت 5 ساله و دارای نام هستند

امکان مدیریت حساب خود بدون نیاز به حضور در ترکیه

اینترنت بانک و موبایل بانک داشته باشید

گزینه فعال و غیرفعال کردن حساب از راه دور و آنلاین

امکان انتقال وجه بین بانک ها و افزایش موجودی از طریق روش های مختلف مبادله ای و سامانه سوئیفت

امکان خرید حضوری از دستگاه های POS در سراسر جهان

امکان برداشت پول از دستگاه های خودپرداز در سراسر جهان

امکان استرداد قیمت خرید و استرداد مبلغ خرید پس از 2 ماه پرداخت

امکان تغییر آدرس حساب بانکی

مزایای جانبی مانند دسترسی به امکانات خرید، امکان اجاره و اجاره خودرو و دسترسی به بیمه خودرو اجاره ای وجود دارد.

خدمات متنوعی را با کارمزد سالانه بانکی پایین ارائه می دهد

امکان افتتاح حساب به ارزهای مبتنی بر لیر، دلار و یورو

پرداخت شهریه کالج، ثبت نام و حق عضویت، رزرو هتل، هزینه آژانس، رزرو و خرید بلیط هواپیما، خرید آنلاین با افراد از تمامی فروشگاه ها و پورتال ها.

امکان واریز و برداشت کارت تا سقف تعیین شده برای حساب بانکی و تمدید کارت

با افتتاح حساب بانکی در ترکیه، در عرض 1 تا 2 هفته کاری، یک مستر دبیت کارت معتبر یا ویزا کارت 5 ساله دریافت خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد تا تراکنش های بانکی را بدون محدودیت تراکنش و بدون مشکل حمل پول نقد در سفر یا فعالیت انجام دهید. شرکت خطاب به نقاط مختلف جهان. به طور کلی روند افتتاح حساب بانکی در بانک کشاورزی ترکیه توسط گروه شرکت های نیلگام به شرح زیر است:

توافق با نیلگام

به ترکیه – آنکارا سفر کنید و شخصا یا از طریق نیلگام هتل رزرو کنید

تحویل فرودگاهی توسط نماینده نیلگام

اخذ کد مالیاتی و ارائه آدرس دفتر نیلگام نماینده نیلگام به بانک زاریت.

افتتاح حساب بانکی با مبلغ اولیه 500 لیر

پرداخت 100 دلار به بانک برای صدور کارت ویزا و مسترکارت به مدت 5 سال

خرید سیم کارت ترکیه و ثبت حساب بانکی (در صورت تمایل) جهت استفاده از خدمات موبایل بانک.

ویزا یا مسترکارت را از طریق نمایندگی نیلگام دریافت کنید و ظرف 1 تا 2 هفته کاری در ایران تحویل مشتری دهید.

امکان واریز و انتقال وجه بدون کارمزد به حساب بانکی در بانک کشاورزی ترکیه توسط نیلگام

چه کسی برای افتتاح حساب در ترکیه مناسب است؟

تقریباً می توان گفت افتتاح حساب در ترکیه برای حوزه های مختلف جامعه ایران مناسب است، اما بد نیست برای درک بهتر به این موضوع بپردازیم. اگر شما از جمله افرادی هستید که حداقل سالی یک بار برای تعطیلات و خرید به کشور توریستی و ترکیه زیبا سفر می کنید، بدون شک داشتن مسترکارت و ویزا کارت از بانک زاریت مزیت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

با کارت اعتباری خود می توانید از همه فروشگاه ها خرید کنید و هزینه هتل و پرواز خود را رزرو و پرداخت کنید بدون اینکه نگران گم شدن یا دزدیده شدن پول خود باشید. بدون تغییر دفتر و پرداخت هزینه تبدیل دلار به لیر از دستگاه خودپرداز پول برداشت کنید یا به حساب بانکی خود واریز کنید.

البته این امر در سفر به کشورهای دیگر جهان نیز صدق می کند و می توانید با خیال راحت از خدمات مسترکارت و ویزا کارت اعتباری بانک زارید در هر نقطه از دنیا استفاده کنید. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های معروف و معتبر ترکیه را دارید و یا می خواهید برای ویزای تحصیلی کانادا و ویزای شینگن و تحصیل در بهترین دانشگاه های سوئد و برترین دانشگاه های کانادا اقدام کنید، حتما باید از VISA و MasterCard International استفاده کنید. برای هزینه های ویزا، پذیرش، تحصیلات دانشگاهی و موارد مرتبط.

اگر در خارج از کشور خوداشتغالی هستید، می توانید با افتتاح حساب بانکی در بانک کشاورزی ترکیه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. با کاهش ارزش لیر در سال های اخیر و وضع مقررات جدید سرمایه گذاری در ترکیه توسط رئیس جمهور، می توانید برای خرید ملک در ترکیه حساب بانکی افتتاح کنید و از کارت اقامت، تابعیت اقامت و دسترسی به تابعیت بهره مند شوید. پاسپورت ترکیه برای شما و خانواده تان کافی است پول خود را برای خرید خانه به یک مشاور املاک انتقال دهید.

همچنین می توانید با استفاده از Zaretbank، خانه ای در ترکیه اجاره کنید و هر ماه به صورت ارزی اجاره دریافت کنید. همچنین افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای افرادی که به این کشور بازگشته اند و به دلایل مختلف از جمله گردشگری، تحصیل، کار و تجارت به طور منظم به این کشور سفر می کنند ضروری تلقی می شود. گروه شرکت های نیلگام (آنکارا-ایران سابق) با سالها تجربه در امور تفریحی، آموزشی و مسافرتی همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه انواع خدمات این شرکت می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد